Fall Fairy Jesen

This weeks challenge over at Kaia's Scrapbooking Fairy Tale is " Colorful fall/autumn" and since I have been thinking about using this cute fall fairy from Mo's Digital Pencil for some times now, I was happy for the challenge theme.
Really satisfied how the image turned out.

So come and play along with us:)


Card Recipe:
Stamps:Fall Fairy Jesen by Mo Manning, text by Stempelglede
Papers: no idea, something old I found, but the card I made out of thin cardboard
Medium: copics
Other: ribbon colored with distress and half bling
Tools: Memorybox die 
Colors:
 Skin: E13,11,01,00
Clothes: E47,44,43,41
Hår: E53,50,44,43,41
Pumpkin: YR27,24,23,21 and E77,74,70,37
Leaves: YG99,95,93,91; YR24 and E37

10 comments:

Carla S. said...

Gorgeous card, Kerttu! Outstanding coloring of Mo's darling fall fairy!

Veronica said...

Nydelig kort! Du fikk virkelig til fargelegginga på denne gutten:)

Sissel said...

Nydelig motiv og flotte farger og fargelegging.
Klem Sissel

Maria Therese said...

Knallfint!!!

Lena said...

Et skikkelig fint høstkort, og nyyydelig fargelegging :-)

Desirée said...

Flott kort, skikkelig høst!

Jeg er veldig fornøyd med veska mi. Var også i villrede hvilken jeg skulle velge, så også på 2 sues, men er fornøyd med valget mitt i dag. Mulig det en anna gang blir en 2 sues ;) Man skal aldri si aldri ;)

Den er så lik både i størrelse og fasong med dagens vanlige vasker, at jeg føler ikke den stikker seg ut på noen som helst måte, god å bruke også. Ikke så stor, men plass til masse også. Farven er jeg også veldig fornøyd med. den er ikke så skarp som man kanskje skulle tru. Så lykke til med valgets kval :) Jeg brukte flere måneder på det :)

Strikkelene said...

Aldeles nydelig flott :) Skikkelige høstfarver!!

Desirée said...

Ja de er jo ikke akkurat så billige at man bare kan fylle skapet med de i alle varianter :) Walnut var en av de farvene jeg også vurderte sterkt, tror veska blir knallfin i den også!
Lurt å få kjøpt fra USA, penger spart er penger vi kan bruke på alt mulig anna snadder ;)

Lenes stempelkrok said...

Nydelig kort,Kerttu....:O))) Herlige høstfarge:O))

Unknown said...

Et nydelig kort, kjempeflotte farger du har brukt :)